CALLASSİST®
CALLASSIST is een
professioneel en dynamisch contact center dat oorspronkelijk is opgestart in Dordrecht
in 2008. We zijn werkzaam geweest op vele gebieden wat ons de nodige ervaring
en kennis in deze sector heeft opgeleverd. In 2012 hebben we besloten om
internationaal uit te breiden en hebben we onze eerste vestiging geopend in
Turkije. Inmiddels hebben we 4
vestigingen in Turkije met als hoofdvestiging in Kayseri. In totaal heeft
Callassist 100 medewerkers in dienst.
Wij leveren onze diensten op en kwalitatieve en
proffesionele manier, kwaliteit is onze must. Wij streven naar optimaal
klantcontact. Wij zijn gespecialiseerd in outbound, inbound, klantenservice en
Backoffice.
Wat maakt ons anders dan andere CC’s?
·
Callassist steekt voortduren tijd en energie in
Trainingen en Coaching. De mederwerkers worden voortduren getraind en begeleid
zodat ze altijd op de hoogte zijn van de ontwikkelingen
·
Het management van Callassist krijgt 2 keer per
jaar trainingen op gebied van NLP.
·
Callassist heeft een kwaliteitsafdeling waardoor
we de kwaliteit van onze diensten kunnen waarborgen.
·
Callassist levert elke dienst volgens Compliance.
·
Callassist houdt zicht aan de regels mbt de
telecommunicatiewet. Deze regels zijn
gebaseerd op Europese verordeningen en Nederlandse wetten.