CALLASSİST®

CALLASSIST is een professioneel en dynamisch contact center dat oorspronkelijk is opgestart in Dordrecht in 2008. We zijn werkzaam geweest op vele gebieden wat ons de nodige ervaring en kennis in deze sector heeft opgeleverd. In 2012 hebben we besloten om internationaal uit te breiden en hebben we onze eerste vestiging geopend in Turkije. Inmiddels hebben we 4 vestigingen in Turkije met als hoofdvestiging in Kayseri. In totaal heeft Callassist 100 medewerkers in dienst.

Wij leveren onze diensten op en kwalitatieve en proffesionele manier, kwaliteit is onze must. Wij streven naar optimaal klantcontact. Wij zijn gespecialiseerd in outbound, inbound, klantenservice en Backoffice.

 

Wat maakt ons anders dan andere CC’s?

 

·         Callassist steekt voortduren tijd en energie in Trainingen en Coaching. De mederwerkers worden voortduren getraind en begeleid zodat ze altijd op de hoogte zijn van de ontwikkelingen

·         Het management van Callassist krijgt 2 keer per jaar trainingen op gebied van NLP.

·         Callassist heeft een kwaliteitsafdeling waardoor we de kwaliteit van onze diensten kunnen waarborgen.

·         Callassist levert elke dienst volgens Compliance.

·         Callassist houdt zicht aan de regels mbt de telecommunicatiewet. Deze regels zijn gebaseerd op Europese verordeningen en Nederlandse wetten.

 

TOP